הפרעות פוריות
הריון ולידה
   
רפואת נשים
 
גיל המעבר
רפואת כללית
 
דף הבית >> אודות



נעים מאוד, אני פאולה שטיינברג בלאו, מייסדת ומנהלת מרפאת הנשים הנטורופאתית הראשונה בישראל. אני נטורופתית מוסמכת R.Na, חברה באגודה הישראלית לנטורופתיה ותזונה טבעית.

הרעיון של מרפאה נטורופתית לנשים הגיע לעולם בלידה טבעית...
במסגרת פעילותי כמנחת בריאות בסדנאות שונות ברחבי הארץ, חשתי בצורך של נשים רבות בטווחי גיל שונים לפתרונות אישיים, עמוקים ומקיפים לבעיות ולמגוון מצבים במעגל החיים הנשי. המרפאה הוקמה במטרה להציע מענה משלים לאותן נשים שאינן חשות מסופקות מהפתרונות ומהגישות המקובלות ברפואה הקונבנציונאלית. מענה לגוף ולנפש כאחד.

יד ביד עם הרפואה הקונבנציונאלית
כל שיטות העבודה במרפאה, לרבות השימוש בתזונה, תוספים, צמחי מרפא, הרפיה או מדיטציה – מבוססות על מחקרי הרפואה הקונבנציונאלית, מחקרים מדעיים שנערכו לאורך שנים רבות. המרפאה מקיימת קשרים של שיתוף פעולה הדדי עם רופאים מומחים, על מנת להפנות את המטופלות על פי הצורך לייעוץ ולטיפול קונבנציונאלי ולהבטיח טיפול מבוסס מדע כולל ומושלם לכל מטופלת.

אין שתי נשים זהות – אין שתי תכניות בריאות זהות.
לכל מטופלת אני בונה תכנית הבראה אישית, המבוססת על נתונים אישיים מדויקים ומקיפים: מצב בריאותי, אורח חיים, הרגלי תזונה, תחושות וטעמים, אופי ונטיות. המרפאה מציעה פתרונות נטורופאתיים יצירתיים ומגוונים לקשת רחבה של מצבי בריאות כמו יתר לחץ דם, עודף שומני הדם, סכרת, מחלות מערכת העיכול, עייפות כרונית ועוד. כל שיטות הריפוי הן טבעיות, לא תרופתיות ולא פולשניות. אני מזמינה גם אותך ליהנות מתכנית בריאות אישית – ולהרגיש בריאה, חיונית ושלווה יותר.

אשמח לראותך במרפאה
פאולה שטיינברג בלאו


  • נטורופתית מוסמכת R.Na, חברה באגודה הישראלית לנטורופתיה ותזונה טבעית
  • בוגרת לימודי נטורופתיה מטעם המכללה למנהל, קמפוס תל אביב, כולל התמחות במסגרת מרפאת "שירותי רפואה משולבת" במרכז רפואי "אסף הרופא"
  • מומחית לבריאות האישה במעגלי החיים השונים, החל מהכנת הגוף להריון, טיפול בהפרעות פוריות, וסת לא סדירה, אנדומטריוזיס, שחלות פוליציסטיות ושרירנים וכלה בתמיכה וליווי בגיל המעבר
  • יועצת בריאות ואיכות חיים במסגרת ארגונים שונים - שירותי בריאות כללית, מרכזים רפואיים,שירות בתי הסוהר, בתי ספר וגני ילדים, ארגון מורים גמלאים
  • עומדת בראש תכנית ההתמחות המקצועית במסלול נטורופתיה/תזונה טבעית במכללת "צבר/בינה" לרפואה משלימה בירושלים.
  • מרצה במסלול נטורופתיה במכללת "מעיינות" לרפואה משלימה בירושלים
  • מנחה מגוון סדנאות בריאות ברחבי הארץ

נושאים נוספים:

קראי עוד על פילוסופית הטיפול שלי
כיצד מתבצע הטיפול הנטורופתי?
10 סיבות לבחור בטיפול נטורופתי
דף הבית  |   חזור למעלה  |   מפת האתר

כתובת המרפאה: חיים לסקוב 7 רחובות.  © כל הזכויות שמורות לפאולה שטיינברג בלאו 

עיצוב האתר:  
לייבסיטי - בניית אתרים