הפרעות פוריות
הריון ולידה
   
רפואת נשים
 
גיל המעבר
רפואת כללית
 
דף הבית >> ספריה >> הפילוסופיה שלי לריפוי

הפילוסופיה שלי לריפוי

מאחורי כל מחלה נמצא אדם עם סיפור חיים, עם צרכים, רצונות וסדר יום ייחודים. הטיפול שלי יתמקד באדם ולא במחלתו. 

מהי בריאות?
בריאות איננה רק היעדר מחלה או כאב, אלא מצב מנטאלי,פיזי, רגשי, רוחני וחברתי – זוהי מהות ה – Well Being. זהו מצב של חיוניות אשר מעניק לך את החופש להיות מי שאת/ה.

כיום שיטות ריפוי קונבנציונאליות ממוקדות סימפטומים ואינן מתייחסות כלל לשורשי הבעיה. כתוצאה מכך המחלה חוזרת הרבה פעמים בעוצמה הרבה יותר חזקה.
 
בקליניקה "פאולה בלאו - מרפאת נשים נטורופתית" נסייע לך להשיג את תחושת החיוניות והבריאות על ידי התייחסות מעמיקה לגורמי המחלה השונים.

מניעה
מניעה הנה חלק עיקרי בכל תוכנית לשיפור הבריאות. התוכנית מציעה תמיכה תזונתית ורגשית, נטילת אחריות והעצמה אישית בהימנעות מאותם גורמים מעוררי מחלות.
במהלך מחלה , המניעה פועלת כדי למנוע התקדמות או הידרדרות במצב.
בקליניקה " פאולה בלאו -  מרפאת נשים נטורופתית " חיזוק הגוף והבנת הגורמים למחלה הם רכיבי התוכנית לקידום הבריאות.


 
איזון
האיזון הנו תהליך דינאמי ארוך טווח לתחזוק הבריאות ברמה היומית ע"י הקשבה לגופינו וזיהוי צרכיו. האיזון מתייחס להקשבה לגופך והכרה בקיום שחיקה. האיזון עוסק בבניית תוכנית כדי להחזיר את גופך לאיזון לפני יצירת המחלה.
בקליניקה " פאולה בלאו -  מרפאת נשים נטורופתית " התוכנית מיועדת לסייע לך לזהות מהו איזון, כיצד זה מרגיש להיות באיזון, כיצד להקשיב לגופך וכיצד לנוע לכיוון המצב האידיאלי.

שיקום ותמיכה
גורמים גנטיים, חשיפה לרעלנים סביבתיים וגורמי לחץ שונים יכולים לחסום את יכולתו של הגוף להשיב לעצמו את תחושב האיזון הטבעית.

הנטורופתיה עוסקת באיתור והסרת חסמים אלה בדרך לריפוי.

בקליניקה " פאולה בלאו - מרפאת נשים נטורופתית " נתייחס לחסמים השונים בדרך לריפוי. בעזרת תזונה נכונה, אלימינציה של מזהמים ותקשורת רציפה לפי צרכי גופך, נסייע להשיב לגופך את יכולת הריפוי הטבעית שלו.
דף הבית  |   חזור למעלה  |   מפת האתר

כתובת המרפאה: חיים לסקוב 7 רחובות.  © כל הזכויות שמורות לפאולה שטיינברג בלאו 

עיצוב האתר:  
לייבסיטי - בניית אתרים